Art i Natura: Creant amb l'entorn. Un Taller de Land Art

Conjunt Monumental Castell d'Olèrdola - Museu d’Arqueologia de Catalunya
30 de març

10 h - 13 h

activitat gratuïta

Taller de Land Art on explorarem diverses tècniques per crear obres d'art integrades en el paisatge, utilitzant materials naturals que trobarem al voltant, tant dins com fora del mateix espai natural.
 

Què inclou l'activitat

Amb elements com fulles, pedres, branques i altres materials naturals, farem propostes creatives que connectin l'art amb l'entorn natural, per crear obres efímeres que reflecteixen l'harmonia entre la natura i la creació.

Informació addicional

Idiomes: català i castellà.

Contacte
Telèfon
616071094
Correu electrònic
Adreça

Castell d’Olèrdola s/n
08734
Espanya

Municipi
Olèrdola

+ info

Temàtiques
Museus, art i cultura
Públics
En família

Descobrir

Llocs d'interès

Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Conjunt Monumental Castell d'Olèrdola - Museu d’Arqueologia de Catalunya
30 de març
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Mediona
Sant Quintí de Mediona
Sant Pere de Riudebitlles
Torrelavit
Sant Sadurní d'Anoia
Subirats
Diumenge, 23 de març 2025

Ara és temps de…

Experiències per a tots